تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بزرگترین سایت مقالات الکترونیک و مطالب مرتبط با الکترونیک


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 133
  • بازدید دیروز : 183
  • بازدید کل : 1206355

ابزارها و روشهای تبلیغات در اینترنت


موتورهای جستجو و دفاتر راهنمای اینترنتی:
موتورهای جستجو، ابزاری هستند برای هدایت مراجعان به آنچه می خواهند. احراز رتبه بالاتر در لیست حاصل از جستجوهای موتورهای اینترنتی، یكی از روشهای افزایش تعداد مراجعان به سایت در اینترنت است.

- تبلیغ با استفاده از كادرهای تبلیغی و پنجره ها:
وقتی به سایت های پربیننده رجوع می كنید، كادرهای تبلیغی (BANNER) فراوانی را مشاهده می كنید كه با روشهای جذاب، بیننده سایت را وادار به تایید علامت ماوس روی آنها می كنند. با تایید هر نقطه ازاین كادرها، آدرس اینترنتی متصل به آنها نیز فعال و بر روی مانیتور ظاهر می شود. وظیفه كادرهای تبلیغی دعوت مردم به دیدن سایت هاست. بقیه كار به اهداف، طراحی ومحتویات سایت هدف بستگی دارد. كادر تبلیغی گران ترین روش تبلیغی در اینترنت است و درعین حال میتواند از موثرترین روشها نیز باشد.

ابزار دیگر تبلیغی، پنجره ها (INTERSTITIAL) هستند، همان پنجره هایی كه همراه صفحه باز می شوند (PETER EVERY). این پنجرهها مكانیسم عملی مثل كادرهای تبلیغی را دارند.
البته باید گفت به دلیل اینكه مخاطبان از خاصیت تبلیغاتی این ابزار آگاهی دارند در بسیاری از موارد از آنها فرار می كنند.

FORUM : تالار گفتگو یا فورم
محیطی است كه موضوعهای موردعلاقه، توسط كاربران تعیین و درباره آنها نظرات خود را به صورت متن می نویسند. دیگر اعضا كه در مواقع بعدی وارد می شوند، نظرات ثبت شده دیگران را در ارتباط با موضوعها می خوانند و در صورت لزوم پاسخ یا اظهارنظر خود را نیز وارد می كنند. سایت هایی كه این امكان را ارائه می دهند، از متقاضیان عضویت، مشخصات و نشانی پست الكترونیك را دریافت می كنند. صاحب سایت در مواقع بعدی از این آدرس ها برای ارسال پیامهای ویژه استفاده می كند.

گروه های خبری NEWS GROUPS:
گروههای خبری شكل دیگری از همایش یا گردهمایی است كه به وسیله اینترنت به اجرا درمی آید. ولی این گروهها به كسانی كه درمورد موضوعهای خاص در شبكه پیامهای بازرگانی می دهند وكسانی كه آنها را می خوانند محدود می شود . در اینترنت هزاران گروه خبری وجود دارند كه حاوی طیف گسترده ای از موضوعها هستندو امكان انتخاب ومشترك شدن با هركدام از آنها در اینترنت و تنها ازطریق پست الكترونیك وجود دارد و با اشتراك در یك گروه خبری، نامه های ارسالی همه اعضا در صندوق پست الكترونیك شما رویت خواهدشد. در صورت تمایل به جواب یا اظهارنظر، پاسخ شما برای همه مشتركان موجود در آن گروه ارسال می شوند. بازار هدف، شما را از طریق یك گروه خبری وابسته به شما بهتر می شناسند.

پست الکترونیک یا ایمیل EMAIL:
یك شركت می تواند مصرف كنندگان و مشتریان بالقوه را تشویق كند كه ازطریق پست الكترونیك پرسشهایی را مطرح كنند، پیشنهادهایی بدهند و حتی شكایاتی را برای شركت بفرستند. هم چنین امكان دارد شركت با مراجعه به آدرس پست الكترونیك افراد در اینترنت فهرستی از مشتریان بالقوه تهیه كند.
چنین فهرستی می تواند فرصتی طلایی برای شركت به وجود آورد كه محصولات خود را به مشتریان جدید معرفی كند. برای این منظور می توان از دو روش استفاده كرد: یكی ارسال مستقیم نامه های فروش به مشتریان و دیگری استفاده از یك فرایند دو مرحله ای كه مرحله اول، پست كردن یك نامه به مشتری همراه با اطلاعات موردعلاقه آنها و مرحله دوم، هدایت آنها به وسیله برقراری یك ارتباط بین آنها و سیستم فروش است.

جاسوسی رقبا USENET GROUP:
جاسوسی رقبا و جمع آوری اطلاعات درباره فعالیتهای آنان، روشی است كه می تواند شما را یك گام جلوتر از رقبایتان قرار دهد. باید بدانید كه آنها درحال انجام چه كاری هستند. بنابراین، می توانید بیاموزید كه چگونه كالاها و طرحهای بازاریابی رقبا را بدون آنكه آنها متوجه شوند یا شما به دام بیفتید كنترل كنید.
برای شروع چنین كاری و آشنایی با رقبا از یك طرف و مطلع شدن از نظرات مردم درباره یك فعالیت یا كالای خاص، می توان از آرشیو مكاتبات USENET در اینترنت استفاده كرد. این نوع جستجو باید مرتب و همیشه انجام شود. از دیگر كاربردهای USENET امكان درج آگهی در آن است.

مجله های الکترونیکی تجاری EZINE:
مجلات الكترونیك در حوزه تجاری را EZINE می گویند. چنانچه بتوانند بیننده های سایت خود را تشویق به عضویت در یك مجله تخصصی الكترونیك كنید و براساس توان خود و زمان بندی مرتب و توسط پست الكترونیك یك شماره از آن را برای آنها ارسال كنید، ابزار خوبی برای ادامه ارتباط با بیننده ها و تبدیل تدریجی آنها به مشتری پیدا می شود. مطالب و موضوعهای این مجلات بایستی در راستای خدمات و فعالیتهای سایت باشد. به همین دلیل یكی از مشكلات این مجلات جمع آوری و ارائه مطالب و ارسال منظم آنها به اعضاست.

برنامه های واسطه تبلیغاتی:
یك وب سایت (ناشر) است كه محصولات موردنظر وب سایت دیگر (تبلیغ شونده) را در تبادلی به منظور كسب حق كمیسیون براساس هدایت به آن وب سایت یا فروش كالایی تبلیغ می كند. ناشر، كادرهای تبلیغی، آگهی ها، پیوندهای متنی یا محصولات را روی وب سایتش نمایش می دهد و كمیسیونی از تبلیغ شونده وقتی كه یك بیننده عمل خاصی را انجام می دهد (مثل كلیك كردن روی یك كادر تبلیغی، پركردن یك فرم یا انجام یك خرید) دریافت می كند.(PETER EVERY)
بسیاری از برنامه های واسطه ای، خودكار هستند. ناشر، سایت را بازدید می كند، یك فرم را كامل و بعد به سایت هدف متصل می كند. تبلیغ كننده ها می توانند تعداد زیادی سایت برای پیشبرد كسب و كار شان داشته باشند، بدون اینكه نیازی به مذاكره منفرد با هر ناشر داشته باشند. هرچه ارتباط شما با سایت های دیگر بیشتر باشد، شما نیز می توانید از امكان متقابل در سایر سایت ها هم استفاده و بیننده های آنها را به سمت خود جذب كنید.

بازاریابی ویروسی:

شركتهایی ازجمله YAHOO,HOTMAIL,AOL از این روش استفاده می كنند. این شركتها ازطریق پیامهایی در برنامههای پست الكترونیك، برای خود تبلیغ می كنند. من در تالار سایت میکرورایانه مقاله در این مورد گذاشتم. براساس این روش، هر نامه كه توسط خدمات پست الكترونیك این شركتها صادر می شود، حاوی پیام تبلیغاتی مختصر و مفیدی است. یعنی به تعداد نامه هایی كه مردم با استفاده از خدمات این شركتها بین هم مبادله می کنند، این پیامها هم توزیع می گردند. از آنجا كه این پیامها بدون فعالیت یا دخالت بیشتر این شركتها توزیع می گردد و درتمام مكاتبات بین مردم كه نشانی الكترونیك خود را از این شركتها اخذ كرده اند، منتشر می گردد، به این شیوه بازاریابی ویروسی می گویند. به عبارت دیگر، بازاریابی ویروسی هر استراتژی است كه افراد را به انتقال پیام بازاریابی به دیگران تشویق می كند و ایجادكننده امكان رشد ترویجی (PROMOTIONAL) درنمایش و نفوذ پیام است.(PETER EVERY)
بازاریابی ویروسی با تبدیل شبكه اینترنتی مشتریان و مشتركان خبرنامه ها، به ماشین عظیمی كه خبرها را دهان به دهان پخش می كند، شركت را در معرض دید همه قرار می دهد. پیام تبلیغی یك شركت نیز با استفاده از ترغیب مشتریان به معرفی آن شركت به دوستان و آشنایان می توانند به طرزچشمگیری افزایش یابد.
از آنجا كه ایجاد اعتماد مردم بیشترین اثر را در رونق تجارت دارد، بازاریابی ویروسی به دلیل نقش شخص ثالث اعتماد بیشتری نسبت به صاحب تبلیغات، بین مردم خواهدداشت. اطلاعاتی كه ازطریق دهان به دهان و از جانب دوستان و خویشاوندان به مردم می رسد، نسبت به اطلاعات خود شركتها از اهمیت بیشتری برخوردار است و اعتبار بیشتری دارد. این اعتماد سریع تر و بیشتر موجب خرید و رونق كار صاحب پیام می شود.
رمز این روش قراردادن منفعت برای مردم در پخش یا دریافت پیام موردنظر شماست.

  انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 364
مطالعه روش‏های تلفیق داده در سیستم ناوبری ترکیبی INS/GNSS

مطالعه روش‏های تلفیق داده در سیستم ناوبری ترکیبی INS/GNSS

این محصول در قالب یک سمینار کامل نوشته شده است که نیاز به هیچگونه ویرایشی ندارد. این فایل در ۷۸ صفحه و در فرمت word تنظیم شده است که شامل چکیده،فهرست مطالب که در ۶ فصل آورده شده و در نهایت مراجع و رفرنس ها می باشد. در این سمینار قصد داریم ابتدا اصول کارکرد سیستم ناوبری ... ...

شناسایی سیستم به روش آنالیز طیفی با کد نویسی در متلب و مقایسه آن با کد دستوری spa

شناسایی سیستم به روش آنالیز طیفی با کد نویسی در متلب و مقایسه آن با کد دستوری spa

این فایل در فرمت پاورپوینت تهیه شدا است. این کد براساس سه گام مهم نوشته شده است که مختصرا شرح داده می شود گام اول: ابتدا ورودی را به سیستم اعمال می کنیم و خروجی ها را ثبت می کنیم. اولین گام محاسبۀ کوواریانس و کراس کوواریانس از این ورودی و خروجی هاست. برای شناسایی سیستم ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تقریب فیلترهای الکترونیکی (فیلتر و سنتز مدار) در 112 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تقریب فیلترهای الکترونیکی (فیلتر و سنتز مدار) در 112 اسلاید

فیلتر پایین‌گذر (به انگلیسی: Low-pass filter) نوعی از فیلتر می‌باشد که سیگنال‌هایی با بسامدی کمتر از بسامدی مشخص را عبور می‌دهد لازم به توجه است که این فیلتر در بحث پردازش سیگنال و جریان‌های متناوب اهمیت دارد و اثری بر جریان‌های مستقیم ندارد. فیلتر بالاگذر (به انگلیسی: ... ...

دانلود جزوه کنترل مدرن دانشگاه خواجه نصیر

دانلود جزوه کنترل مدرن دانشگاه خواجه نصیر

جزوه عالی و کامل تایپ شده سیستم های کنترل پیشرفته (کنترل مدرن) آماده برای دانلود است. مشخصات جزوه دانشگاه: صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی رشته: مهندسی برق، مهندسی مکانیک استاد: دکتر بیژن معاونی فایل های همراه جزوه: تمرین ها و جواب های کامل، کوئیزها، پروژه ها فرمت: PDF پی ... ...

دانلود جزوه مدار منطقی دانشگاه شریف استاد حسابی

دانلود جزوه مدار منطقی دانشگاه شریف استاد حسابی

جزوه عالی مدار منطقی دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر حسابی فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحات: 84 رشته: مهندسی برق سال: 1400-99 کیفیت: عالی نوع: دست نویس عالی دانلود نمونه ... ...

کتاب Impedance source power electronic converters

کتاب Impedance source power electronic converters

این کتاب محصول جدید انتشارات wiley در سال 2016 است. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه شود. فرمت: PDF تعداد صفحات:419 پیشنهاد ویژه: در صورتی که تمایل دارید کتاب فوق را با 80 درصد تخفیف به همراه یک هدیه ویژه خریداری نمایید به بخش خرید پکیج کتاب های الکترونیک قدرت ... ...

دانلود جزوه مدار 1 دانشگاه امیرکبیر استاد کراری

جزوه ی مدارهای الکتریکی 1 آماده برای دانلود است. دانشگاه: صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک ایران) استاد: دکتر کراری منبع درسی، آزمون ارشد، استخدامی فرمت: پی دی اف PDF، قابل استفاده در هر سیستم و دستگاه (موبایل، لپ تاپ و ...) تعداد صفحات: 120 کیفیت: بسیار عالی نوع: دست نویس ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پرفروش ترین ها


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • کاربرد و عملکرد فیبر نوری
    • چطور برخورد دهنده بزرگ هادرون (LHC) کار می کند؟
    • الگوریتم ضرب کننده Booth و پیاده سازی آن با زبان VHDL
    • مشخصه های فنی دوربین Panasonic Lumix DMC G۱
    • صفحه نمایش LCD

    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد