تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بزرگترین سایت مقالات الکترونیک و مطالب مرتبط با الکترونیک


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 219
  • بازدید دیروز : 196
  • بازدید کل : 1200150

یك سایت، یك رویا


كسب و كار در سرزمین دیجیتالی وب، فرصت های شغلی و تحقیقاتی فراوان و مزیت های رقابتی فوق العاده ممتازی را برای اقشار مختلف جامعه به ارمغان آورده است. این فاكتورها، در تحقق شعار یك سایت یك رویا! تاثیرگذار بوده است
طراحی و راه اندازی یك پایگاه وب جذاب و كاربردی برای جامعه مخاطبان هدفی است كه صاحبان پایگاه های اطلاع رسانی در اینترنت در نظر می گیرند. امروزه به عنوان یك عنصر غیر قابل منفك از برنامه اطلاع رسانی و ارتقای اثر بخش تبلیغاتی اشخاص حقیقی و حقوقی دنیا تلقی می شود. هیچ رسانه ای در دنیا سراغ نداریم كه با حداقل هزینه، حداكثر كارایی را برای مخاطب خود به ارمغان بیاورد. بودجه های تبلیغاتی در رسانه های سنتی مثل مطبوعات، رادیو تلویزیون و تبلیغات محیطی از لحاظ حجم بیننده و مدت حضور، محدودیت های زیادی را برای پخش كننده آگهی و متقاضی آگهی دربردارد. تعداد ماشین هایی كه در یك بزرگراه از روبه روی جایگاه بیلبورد تبلیغاتی شما عبور می كنند، محدود است.
آگهی روزنامه ای شما، حتی در پرمخاطب ترین روزنامه جهان، توسط افراد خاصی در منطقه و زمانی خاص قابل مشاهده است. تبلیغات تلویزیونی نیز با هزینه های سرسام آورش هیچ تضمینی برای تماس تلفنی و الكترونیكی مشتریان با شما ارائه نمی دهند. اما ساخت یك وب سایت و تبلیغ الكترونیكی آن در سایت های پر مخاطبی مثل گوگل و یاهو كه ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از آنها استفاده می كنند، كارایی بیشتری را به همراه دارد.

اگر از روش تبلیغاتی (CPC Cost Per Click) یا تبلیغ اینترنتی به ازای كلیك بر روی هر آگهی استفاده كنید، زمانی از شما پول دریافت می شود كه كاربران حتماً روی آگهی تبلیغاتی اینترنتی شما كلیك كرده و به سایت وارد شوند. در مقایسه با روش CPI كه روشی برای دریافت هزینه تبلیغاتی، صرفاً با نمایش هر بار آگهی بر روی سایت است، CPC، تضمین بیشتری برای حضور مخاطبان در سایت ما دارد.
اگر از ترفندها و جذابیت های خاص در طراحی بنر خود استفاده كرده باشید و چیدمان مطالب و طراحی سایت شما، منطبق با اصول طراحی وب و اطلاع رسانی الكترونیكی باشد، می توانید به كسب مخاطب فعال از طریق یك بازاریابی الكترونیكی فراگیر، مطمئن باشید.
براساس آمارهای گروه تحقیقات اینترنتی http://www.ipwalk.co هم اكنون ۷۲ میلیون دامنه در اینترنت به ثبت رسیده است كه نیمی از آنها بر روی پسوند com. بوده است. گروه پسوندهای ccTLD یا (COUNTRY CODE TOP LEVEL DOMAIN) كه مربوط به دامنه هایی با پسوندهای كشوری مثل .ir - .de - .fr و امثالهم است، روز به روز با مخاطب بیشتری مواجه می شود. آمریكا و آلمان كه امروزه، بیشترین دامنه های اینترنت را در اختیار دارند، توجه زیادی به راه اندازی سایت بر روی پسوندهای كشوری خود دارند.

این توجهات، اكنون در میان جامعه كاربران ایرانی علاقه مند به راه اندازی سایت نیز در حال شكل گیری است. پژوهشگاه دانش های بنیادی ایران http://www.nic.ir، اكنون بیش از ۲۰ هزار دامنه روی پسوند ir. ایران ثبت كرده است.
قریب به ۵ میلیون عضو جامعه وبگرد بازان ایرانی در وب، ده ها هزار سایت و صدها هزار وبلاگ راه اندازی كرده اند. شاهد گسترش زبان، ادبیات، فرهنگ و توانمندی علمی و صنعتی ایران در فراگیرترین رسانه دیجیتال جهان هستیم. رویاهایی كه قبلاً، صاحبان كسب و كار برای تصاحب آن، در آمال طلایی غوطه ور بودند، اكنون جامه عملی تری به خود می بیند. كسب و كار در سرزمین دیجیتالی وب، فرصت های شغلی و تحقیقاتی فراوان و مزیت های رقابتی فوق العاده ممتازی را برای اقشار مختلف جامعه به ارمغان آورده است. این فاكتورها، در تحقق شعار یك سایت یك رویا! تاثیرگذار بوده است.

اگر پایگاهی با زبان های مختلف، طراحی مالتی مدیا و مدیریتی توانا و موثر، برای جامعه كاربران هدف طراحی و راه اندازی شود، در صورت تبلیغ و به روز رسانی فراگیر، شانس مشاهده شدن توسط یك میلیارد كاربر وب را خواهد داشت .
امروز، از هر ۶ نفر عضو كره خاكی، یك نفر عضو دهكده جهانی وب است. این چنین پتانسیل عالی و در دسترس، طلایی ترین موقعیت اطلاع رسانی را برای صاحبان فرهنگ، صنعت و دانش فراهم كرده است. میلیون ها دلار درآمد سایت های بزرگ وب از طریق تبلیغات الكترونیكی، خود گواهی آشكار بر اهمیت اطلاع رسانی تحت وب در دهه اخیر دارد.
سیستم RSS، اشتراك گذاری به روز داده های آن لاین را بر روی پورتال های مختلف فراهم كرده است و موتور جست وجویی با ۱۰ میلیارد ایندكس مثل گوگل، دسترسی آسان به میلیون ها وب سایت را مهیا كرده است.
همه اینها، در خلق و آفرینش جهان مجازی ما، موثر بوده اند. هر پدیده، ابزار، رویداد، نام و شهرتی اكنون در وب دارای مراجع مختلف است. در هر موضوع و عنوانی كه فكر كنید در اینترنت سایت یا وبلاگ یا وب پیجی در دسترس است.

پورتالی مانند http://www.freetranslation.com نیز، برای ترجمه همزمان ده ها زبان به یكدیگر در دسترس شما است. هیچ بهانه ای برای ناتوانی وب در پاسخگویی به نیازهای روزانه علمی و... شما، وجود ندارد و یافت اطلاعات از این شاهراه پهناور، به قدرت درك و آگاهی شما در استفاده از اینترنت مرتبط است.
برای بهتر دیده شدن در اینترنت، باید بهتر دیدن را تجربه كنیم. وب مسترهای ایرانی، باید با الگو برداری و تجربه نگاری از توانمندی های سایت های موفق اینترنت در حوزه های متعدد، كسب و كار ایرانیان در این جهان را بیشتر كنند. نوآوری های دیجیتالی، باید به عنوان یك فرهنگ جدید در كسب و كار ایرانیان شكل بگیرد تا یك سایت، یك رویا در كسب و كار، آموزش و اطلاع رسانی ملی حاصل شود.
علی محمد آقازمانی

  انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 500
دانلود پروژه تولید همزمان برق و حرارت و سرما CCHP

دانلود پروژه تولید همزمان برق و حرارت و سرما CCHP

دسته بندی مهندسی برق فرمت فایل powerpoint حجم فایل 33 MB تعداد صفحات فایل 40   معرفی فناوری های تولید همزمان برق و حرارت درسه دهه اخیر پس از افزایش عمده بهای سوخت، اهمیت بحث سوخت جایگزین ، افزایش کارآیی انرژی و کاهش آلودگی زیست محیطی، ... ...

دانلود جزوه مدار منطقی دانشگاه شریف استاد حسابی

دانلود جزوه مدار منطقی دانشگاه شریف استاد حسابی

جزوه عالی مدار منطقی دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر حسابی فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحات: 84 رشته: مهندسی برق سال: 1400-99 کیفیت: عالی نوع: دست نویس عالی دانلود نمونه ... ...

کتاب Power System Relaying

کتاب Power System Relaying

این کتاب محصول انتشارات wiley در سال 2014 است. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه شود. فرمت: PDF تعداد صفحات:399 پیشنهاد ویژه: در صورتی که تمایل دارید کتاب فوق را با 80 درصد تخفیف به همراه یک هدیه ویژه خریداری نمایید به بخش خرید پکیج کتاب های سیستم های قدرت مراجعه ... ...

دریافت فایل : کتاب Power System Relaying

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پرفروش ترین ها


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • کاربرد و عملکرد فیبر نوری
    • چطور برخورد دهنده بزرگ هادرون (LHC) کار می کند؟
    • الگوریتم ضرب کننده Booth و پیاده سازی آن با زبان VHDL
    • مشخصه های فنی دوربین Panasonic Lumix DMC G۱
    • صفحه نمایش LCD

    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد