تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بزرگترین سایت مقالات الکترونیک و مطالب مرتبط با الکترونیک


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 88
  • بازدید دیروز : 153
  • بازدید کل : 1199823

مجوز تاسیس بانک مجازی


تاسیس بانک مجازی نیاز به تدوین مقررات جدید ندارد

مهناز بهرامي‌گفت: «مقررات ناظربر تاسیس بانک‌های غیردولتی برای تاسیس بانک الکترونیکی کافی است و اینکه طرح بانک مورد تقاضا تجاری، الکترونیکی یا توسعه‌ای باشد به معنای این نیست که باید برای هریک از این نوع بانک‌ها مقررات جدید وضع کرد.

مدیرکل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بانکداری الکترونیک گفت: «اینکه طرح درخواست بانک متقاضی الکترونیک یا غیر الکترونیک است به نظر متقاضی بستگی دارد و بانک مرکزی با مطالعه طرح توجیهی اقتصادی و نحوه شناسایی مشتری، درباره صدور مجوز تصمیم‌گیری می‌کند.» وی با بیان اینکه صدور بانک الکترونیک باید مراحل متعددی را برای اخذ مجوز سپری کند، گفت:

«از یک سو باید مقررات لازم از جمله مقررات مربوط به پولشویی، هویت افراد و بدون بدهی بودن سهامداران رعایت شده باشد از سوی دیگر در کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار ساختار الکترونیک خود را به صورت دقیق تشریح کند.» بهرامي‌با بیان اینکه قرار نیست برای هر نوع بانک غیردولتی یک دستورالعمل یا بخشنامه جدید صادر شود، اظهار داشت:

«اینکه بانک مورد درخواست متقاضی تجاری باشد، الکترونیکی باشد یا توسعه‌ای بر عهده گروه متقاضی است.» وی درباره مراحل صدور مجوز بانک الکترونیکی گفت: «ابتدا سابقه سهامداران از مراکز مختلف ازجمله شبکه بانکی استعلام مي‌شود تا مشخص گردد، هیچ یک از سهامداران دارای بدهی یا چک برگشتی نیستند.» مدیرکل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی با بیان اینکه در مرحله بعد در کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار بیزینس پلن و طرح توجیهی اقتصادی مورد بررسی قرار مي‌گیرد، گفت: «یکی از مراحل بررسی بیزینس پلن آن است که نمایندگان متقاضی بانک باید در قالب پاور پوینت ساختار دقیق الکترونیک بودن طرح را ارائه کنند و پس از بررسی کامل از سوی کمیسیون نتیجه به شورای پول و اعتبار گزارش مي‌شود و این شورا با توجه به کلیه گزارش‌های مربوط به رعایت مقررات و همچنین جامع بودن طرح توجیه اقتصادی به متقاضی موافقت اصولی ارائه می‌دهد تا وی به ثبت در شرکت‌ها و پذیره‌نویسی اقدام کند.»
وی با اشاره به صدور موافقت اصولی بانک آرین خاطرنشان ساخت: «این بانک زمانی درخواست مجوز کرده بود که سرمایه مورد نیاز تاسیس بانک الکترونیک 70 میلیارد تومان بوده و اکنون از سهامداران تعهد گرفته شده که تا پایان سال سرمایه خود را به 200 میلیارد تومان برسانند، در غیر این صورت مجوز فعالیت برای این بانک صادر نمي‌شود.»

  انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 577
دانلود پروژه تولید همزمان برق و حرارت و سرما CCHP

دانلود پروژه تولید همزمان برق و حرارت و سرما CCHP

دسته بندی مهندسی برق فرمت فایل powerpoint حجم فایل 33 MB تعداد صفحات فایل 40   معرفی فناوری های تولید همزمان برق و حرارت درسه دهه اخیر پس از افزایش عمده بهای سوخت، اهمیت بحث سوخت جایگزین ، افزایش کارآیی انرژی و کاهش آلودگی زیست محیطی، ... ...

دانلود جزوه مدار منطقی دانشگاه شریف استاد حسابی

دانلود جزوه مدار منطقی دانشگاه شریف استاد حسابی

جزوه عالی مدار منطقی دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر حسابی فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحات: 84 رشته: مهندسی برق سال: 1400-99 کیفیت: عالی نوع: دست نویس عالی دانلود نمونه ... ...

کتاب Power System Relaying

کتاب Power System Relaying

این کتاب محصول انتشارات wiley در سال 2014 است. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه شود. فرمت: PDF تعداد صفحات:399 پیشنهاد ویژه: در صورتی که تمایل دارید کتاب فوق را با 80 درصد تخفیف به همراه یک هدیه ویژه خریداری نمایید به بخش خرید پکیج کتاب های سیستم های قدرت مراجعه ... ...

دریافت فایل : کتاب Power System Relaying

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پرفروش ترین ها


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • کاربرد و عملکرد فیبر نوری
    • چطور برخورد دهنده بزرگ هادرون (LHC) کار می کند؟
    • الگوریتم ضرب کننده Booth و پیاده سازی آن با زبان VHDL
    • مشخصه های فنی دوربین Panasonic Lumix DMC G۱
    • صفحه نمایش LCD

    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد