تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بزرگترین سایت مقالات الکترونیک و مطالب مرتبط با الکترونیک


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 228
  • بازدید دیروز : 196
  • بازدید کل : 1200159

مشخصه های فنی دوربین Panasonic Lumix DMC G۱


مشخصه های فنی دوربین Panasonic Lumix DMC G۱

یکی از دوربین های که در چند ماه گذشته به خصوص در نمایشگاه Photokina بسیارمورد توجه قرار گرفت Lumix G۱ بود که این دوربین طلایه دار نسل جدیدی از دوربین های D SLR با قابلیت و امکانات جدید است.

 

یکی از دوربین های که در چند ماه گذشته به خصوص در نمایشگاه Photokina بسیارمورد توجه قرار گرفت Lumix G۱ بود که این دوربین طلایه دار نسل جدیدی از دوربین های D SLR با قابلیت و امکانات جدید است. شرکت پاناسونیک، خبر از ساخت نوع جدیدی از حسگرهای دوربین را منتشر کرد که Micro Four Thirds Standard نام داشت و متعاقبا اعلام کرد که به زودی با استفاده از این حسگر شاهد ظهور نسل جدیدی از دوربین های D SLRخواهیم بود که سبک تر و کم حجم تر هستند. دوربین دیجیتال Lumix DMC G ۱ Panasonic که در سپتامبر ۲۰۰۸ میلادی به بازار معرفی شد اولین دوربین D SLR با قابلیت تعویض لنز و مجهز به حالت Full time Live View می باشد که در آن از آینه و منشور استفاده نشده است.

طبیعی است با نبود آینه و منشور نه تنها تا اندازه ای از حجم کلی بدنه دوربین کاسته می شود، بلکه صدای شاتر نیز حذف خواهد شد.Lumix DMC G۱ جدیدترین دوربین پاناسونیک رسما با استفاده از این سیستم جدید متولد شده است. سری جدید این مدل که خط تولید G نام دارد، در حقیقت ادامه دهنده دوربین E ۴۲۰ است که تا به امروز به عنوان کوچک ترین D SLR جهان شناخته می شود. این Lumix جدید واکنش های جالبی را بین سایت های تخصصی عکاسی برانگیخته است.

تفاوت های این سیستم با سیستم سه به چهار قبلی دوربین های پاناسونیک در سه نکته اصلی خلاصه می شود:

۱) فاصله مانت دوربین (لبه انتهایی لنز که به دوربین وصل می شود) تا حسگر دوربین تقریبا نصف می شود.

۲) قطر مانت دوربین (یا در حقیقت قطر انتهای لنز) ۶ میلی متر کوچک تر می شود.

۳) کنتاکت های الکتریکی لبه مانت از ۹ نقطه به ۱۱ نقطه افزایش پیدا می کنند. بدنه کوچک شده و مشخصه های پیشرفته در کنار یک حسگر کارآمد نوع سه چهارم نه تنها به داشتن یک دوربین قابل حمل با کاربری ساده می انجامد، بلکه به نظر می رسد خط پر رنگی را هم بین دوربین های نسل جدید و قدیم D SLR کشیده باشد. وزن زیاد و حجم بزرگ دو ویژگی کلی دوربین های D SLRبه شمار می روند.

به همین خاطر، کاربرانی که به صورت حرفه ای عکاسی نمی کنند و نمی خواهند با دوربین های بزرگ کار کنند، فرصت گرفتن عکس های باکیفیت این دوربین ها را از دست می دهند. از سوی دیگر عدم ارائه لنز های تخصصی و همچنین کوچک بودن آن روی دست عکاسان حرفه ای که مشتریان اصلی D SLRها هستند می تواند نوعی نقطه ضعف برای آن به حساب بیاید. Lumix DMC G۱ با تنوع رنگی خوبی طراحی شده و دست انتخاب شما را تا اندازه ای باز گذاشته است.

حسگر ۱۲.۱۱ مگاپیکسل MOS، پردازش گر جدید Venus Engine HD این پردازشگر در داشتن عکس های بدون نویز نقش مهمی دارد. فیلترSupersonic Wave قابلیت دیگری است که Lumix DMC G۱ به آن مجهز شده است. این فیلتر به عنوان بخشی از سیستم کاهش گرد و غبار دوربین از نشستن هر گونه غبار بر روی حسگر جلوگیری می کند. به این ترتیب، کیفیت خوب تصاویر حفظ خواهد شد. قابلیت های کارآمد دیگری مانند صفحه نمایش ۳.۰ اینچی ۴۶۰.۰۰۰ پیکسلی از جمله ویژگی های این دوربین هستند. شایان ذکر است این دوربین فاقد مود فیلمبرداری است.

حسگر Live MOS این دوربین به شما امکان می دهد بتوانید از مزایای Full time Live View در هر دو حالت LCD زاویه باز یا هنگام کار با منظره یاب الکترونیکی بهره ببرید. دوربین G۱ علاوه بر برخورداری از لنزهای Micro Four Thirds به شما امکان داده است تا با لنزهای استاندارد سه به چهار قبلی نیز کار کنید. از این رو، در انتخاب لنز قدرت زیادی خواهید داشت و می توانید با هر لنزی که خواستید از سازندگان مختلف کار کنید. از دیگر مشخصه های به کار رفته در این دوربین می توان به خروجی mini HDMI برای اتصال آسان دوربین به دیگر AVها اشاره کرد.

همانطور که اشاره کردیم، دوربین Lumix DMC G۱ بر اساس سیستم Micro Four Third کار می کند. سیستم سه به چهار یا Micro Four Third نه تنها به کوچک شدن حجم ظاهری دوربین کمک می کند، بلکه در مورد لنز نیز به همین صورت عمل می کند. اندازه حسگر دوربین هایی که با این سیستم کار می کنند ۱۸۱۳.۵ میلی متر می باشد. دوربین Lumix DMC G۱ دوربین دیجیتال کاملی است که مشخصه های پیش بینی نشده متعددی را به شما ارایه کرده است.حجم و وزن کم وطراحی زیبا دو مشخصه کلی دوربین Panasonic (Lumix DMC G۱) به شمار می روند. بسته به نوع کاربری خود، از کار با آن راضی خواهید بود.

مشخصه های اصلی دوربین Panasonic Lumix DMC G۱

حسگر ۱۲.۱۱ مگاپیکسل Live MOS نوع سه به چهار

قابلیت تعویض لنز

عدم تجهیز به آیینه و منشور

لرزشگیر اپتیکال

حالت Full time Live View

فیلتر Supersonic Wave

پردازشگر جدید Venus Engine HD

سرعت عکاسی پیاپی ۳ فریم در ثانیه (۷ عکس RAW یا به تعداد نامحدود عکس JPEG)

ایزوی ۳۲۰۰ ۱۰۰

سرعت شاتر ۴۰۰۰/۱ ۶۰ ثانیه ای

صفحه نمایش ۳.۰ اینچی ۴۶۰.۰۰۰ پیکسلی

خروجی mini HDMI

ابعاد:

۴۵۸۴۱۲۴ میلیمتر

وزن:

۳۶۰ گرم

  انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 928
دانلود پروژه تولید همزمان برق و حرارت و سرما CCHP

دانلود پروژه تولید همزمان برق و حرارت و سرما CCHP

دسته بندی مهندسی برق فرمت فایل powerpoint حجم فایل 33 MB تعداد صفحات فایل 40   معرفی فناوری های تولید همزمان برق و حرارت درسه دهه اخیر پس از افزایش عمده بهای سوخت، اهمیت بحث سوخت جایگزین ، افزایش کارآیی انرژی و کاهش آلودگی زیست محیطی، ... ...

دانلود جزوه مدار منطقی دانشگاه شریف استاد حسابی

دانلود جزوه مدار منطقی دانشگاه شریف استاد حسابی

جزوه عالی مدار منطقی دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر حسابی فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحات: 84 رشته: مهندسی برق سال: 1400-99 کیفیت: عالی نوع: دست نویس عالی دانلود نمونه ... ...

کتاب Power System Relaying

کتاب Power System Relaying

این کتاب محصول انتشارات wiley در سال 2014 است. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه شود. فرمت: PDF تعداد صفحات:399 پیشنهاد ویژه: در صورتی که تمایل دارید کتاب فوق را با 80 درصد تخفیف به همراه یک هدیه ویژه خریداری نمایید به بخش خرید پکیج کتاب های سیستم های قدرت مراجعه ... ...

دریافت فایل : کتاب Power System Relaying

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پرفروش ترین ها


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • کاربرد و عملکرد فیبر نوری
    • چطور برخورد دهنده بزرگ هادرون (LHC) کار می کند؟
    • الگوریتم ضرب کننده Booth و پیاده سازی آن با زبان VHDL
    • مشخصه های فنی دوربین Panasonic Lumix DMC G۱
    • صفحه نمایش LCD

    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد